darbas aviacijoje

Greičiausias Lėktuvas Šių Laikų Aviacijoje

Komercinėje aviacijoje greitis yra vienas svarbiausių veiksnių. Daug aviakompanijų priklauso nuo jų gebėjimo skraidinti keleivius greitai ir sklandžiai.

Darbas aviacijoje įpareigoja optimizuoti savo veiklą, kad aviakompanija pasiektų aukščiausią keleivių pasitenkinimą jų teikiama paslauga.

Visgi, toks greitis nė iš tolo neprilygsta tam greičiui, kurį pasiekia visų laikų greičiausias lėktuvas aviacijos istorijoje.

Greičiausi Lėktuvai Aviacijoje

Tuo tarpu naikintuvai turi savo skirtumus aviacijos, ginkluotės sistemų ir atstumo parametruose, jie gali keliauti toli, o jų greitis yra labai svarbus kalbant apie karines užduotis. Jei pilotas negali pasivyti savo priešo ir ar priešas gali pasivyti jį lengvai, tada lėtas greitis yra labai didelis trūkumas ir to pasekmės gali būti liūdnos.

Tačiau klausimas toks: kuris lėktuvas yra pats greičiausias 2019? MiG-25

MiG-25 tikriausiai yra vienas iš unikaliausių kovinių lėktuvų. Mikoyan jį pastatė kaip žvalgybinį lėktuvą, naudojant nerūdijantį plieną didžiajai daliai lėtuvo dalių.

NATO pajėgų Foxbat garbei pavadintas, tai buvo paskutinis orlaivis, kurį suprojektavo dabar į pensiją išeinantis Michailas Gurevichas. Pagrindinė MiG-25 misija buvo ginti Sovietų Sąjungos oro erdvę.

Būtent todėl sovietai jį pavedė Sovietų oro gynybos pajėgoms. Jų pagrindinis tikslas buvo perimti bet kokius galimus NATO orlaivius, atvykstančius ar šnipinančius virš Sovietų oro erdvės.

Tačiau, kai sovietų pilotas Viktoras Belenko, nuskrido į Jungtines Amerikos Valstijas su MiG-25 amerikiečiai suprato, kad MiG-25 turėjo keletą trūkumų savo dizainą.

Visų pirma, jis nebuvo manevringus. Jis buvo labai sunkus, todėl turėjo turėti didelius sparnus. Jungtinių Valstijų oro pajėgos manė, kad dideli sparnai reiškė, kad orlaivis buvo labai eiklus jį valdant ore. Tačiau taip nebuvo – MiG-25 yra vienas manevringiausių lėktuvų tiek Sovietų Sčjungos laikais, tiek mūsų laikais.

Šiaip ar taip, sovietai išbandė greitąjį MiG-25 1964 metais. Po pirminio bandymo, lėktuvas pradėjo tarnybą 1970 metais.

Po 20 metų gamybos, nuo 1964 iki 1984, Mikoyan-Gurevich baigė jo serijinę gamybą. Iš viso buvo pastatyti 1186 naikintuvai.

Šiuo metu šie lėktuvai vis dar sėkmingai naudojami aviacijoje, jais skraido aviacijos entuziastai visame pasaulyje.

Pasisakykite