Straipsniai

„Baisu“ – su pasidygėjimu žalieji žvelgia į besilaukiančias mamas, tempiančias penkis kartus didesnius už jų pilvukus pirkinių krepšius – ir kam? Juk viskas taip laikina, taip momentiška, kam tas vartotojiškas keliaklūpščiavimas prieš prekinius ženklus, kam tokie kiekiai?

Dar visai neseniai verslo dovanos buvo skirtos tik stambių ir dažniausiai tarptautinių įmonių klientams ar partneriams, tačiau dovanojimo kultūra vis labiau skinasi kelią į kiekvieną, net ir smulkią įmonę. Vis labiau ir labiau suprantama, kad vertinti reikia tiek ištikimiausius klientus, tiek verslo partnerius ir visos įmonės ašį – jos darbuotojus.

„Carbaline“ Italijos bendrovė jau daugiau nei 40 metų kuria rankų darbo aukščiausios kokybės natūraliųjų esencijų namų kvapus. Namų kvapai gaminami su dideliu entuziasmu ir įkvėpimu, įdedant dalelę širdies, išlaikant senąsias tradicijas bei atidžiai žvelgiant į ateitį.

Ko gero, kiekvienas iš mūsų nori puoselėti bei puošti savo namus, valgyti iš apetitą žadinančių indų, todėl namų interjeras yra aktuali tema daugeliui, o interjero detalėmis prekiaujančios parduotuvės susilaukia tikrai nemenko lankytojų dėmesio.

Turbūt dažnas pamena laikus, kai močiutės ar mamos pačios siūdavosi sau drabužius, o koja minama siuvimo mašina būdavo daugelio namų dažnai naudojamu aksesuaru. Kadangi drabužiai ir daugelis kitų prekių buvo deficitinės, tai audiniai irgi buvo ne išimtis.