Sveikas kūnas: 7 svarbiausios taisyklės

Kūną reikia ruošti ne vasarai ar vestuvėms, o visam gyvenimui. Juk tai vienintelė vieta, kurioje gyvename visą parą ir čia turėsime būti iki pat gyvenimo galo.

Tad kas svarbiausia, norint džiaugtis gyvenimu sveikame ir gražiame kūne bei nugyventi kuo ilgesnį bei kokybiškesnį gyvenimą?

Aerobinis pajėgumas. Svarbiausias aerobinio pajėgumo komponentas yra ištvermė, atliekant įvairias fizines veiklas. Po to seka jėga bei greitis. Norint palaikyti tinkamą aerobinį pajėgumą, turite palaikyti kasdieninį aktyvumą. Itin teigiamai veikia treniruotės su svoriais bei intervalinės treniruotės, tačiau svarbiausia yra pasirinkti tokią fizinę veiklą, kuri teikia malonumą.

Gera kūno sudėtis. Tai reikiamas liesų raumenų procentas ir nedidelis riebalų kiekis. Tai ne tik reiškia neturėti viršsvorio, bet būti atletiško kūno sudėjimo.

Tinkama mityba. Mityba turi būti kuo įmanoma sveikesnė. Natūralus, namuose gamintas maistas, reikiamas kiekis kalorijų, baltymų, angliavandenių ir riebalų. Ši dalis sveiko gyvenimo link paprastai yra sunkiausia. Tad būtina turėti gerą mitybos planą arba kliautis intuityviu valgymu, kas yra itin daug darbo ir savęs pažinimo reikalaujantis procesas. Valgant sveikai ir subalansuotai gausite reikiamą vitaminų ir mineralų kiekį, puikiai jausitės ir gerai atrodysite.

Geras miegas. Kiekvieną naktį be jokių išimčių. Reikia užmigti dar iki vidurnakčio, nes tuomet kūnas pailsi geriausiai ir kokybiškiausiai. Miego metu atkuriamos visos fizinės ir psichinės funkcijos. Trūkstant miego silpsta imunitetas, prastėja atmintis, fizinis pajėgumas, norisi valgyti daugiau nei įprastai, jaučiamas didesnis stresas.

Jokio streso. Streso hormonas kortizolis naikina  nervų ląsteles, smegenis, verčia būti pastovioje panikoje, o tuomet kūnas pradeda kaupti riebalus juosmens srityje. Lėtinis stresas veda prie išsekimo, prasto miego ir suprastėjusio imuniteto.

Neydinga laikysena. Prasta kūno laikysena skatina daugybę negalavimų. Pradeda skaudėti nugarą, juosmenį, vidiniai kūno organai nebegauna reikiamo kiekio deguonies. Gera laikysena užtikrina gerą nuotaiką, gerą savijautą, tinkamai atliekamus fizinius pratimus.

Aktyvus laisvalaikis ir laikas su pozityviais žmonėmis. Pozityvumas, bendravimas ir tiesiog veikimas yra raktas į sveiką psichiką ir sveiką kūną. Susikurkite tinkamą laisvalaikį ir apsupkite save reikiamais žmonėmis.

Tad štai kelios paprastos taisyklės, kurios padės palaikyti sveiką ir harmoningą kūną bei sveikatą.

Pasisakykite