Socialinis tinklas FACEBOOK yra populiariausias tinklas pasaulyje, apjungiantis išskirtinai plačią auditoriją. Nors šiuo tinklu naudojasi beveik kiekvienas, FACEBOOK reklama vis dar kelia nemažai klausimų. Internetinės rinkodaros ekspertai pastebi, kad čia neišvengiamai susiduriama ir su išankstinėmis nuomonėmis. Daugelis verslų mano, kad reklama FACEBOOK skirta tik jaunai auditorijai, negali pasiūlyti optimalių rezultatų ir be reikalo išvaisto reklamai skirtą biudžetą. Toks požiūris yra iš esmės klaidingas, kadangi atlikti tyrimai rodo, kad FACEBOOK ADS, priešingai, yra viena efektyviausių reklamos formų, galinti pasiūlyti itin aukštus rezultatus.
1. FACEBOOK reklama suteikia galimybę pasiekti itin plačią auditoriją ir ją segmentuoti
Skaičiuojama, kad FACEBOOK yra užsiregistravę apie 1,5 bilijono žmonių, iš kurių daugiau nei 950 milijonų FACEBOOK tinklu naudojasi kasdien. FACEBOOK vartotojai atlieka daugiau nei 20 milijonų reklamos paspaudimų per metus, kas leidžia orientuotis į patogias reklamos galimybes ir pasiekti tikslinę kiekvieno sektoriaus auditoriją.
Svarbus privalumas yra ir tai, kad FACEBOOK reklama leidžia segmentuoti auditoriją ir pasirinkti, kam reklama bus rodoma. Pasirinkimų iš tiesų daug: auditorija gali būti segmentuojama pagal amžių, lytį, išsilavinimą, darbo vietą, gyvenamąją vietą, pomėgius, santykių būseną ir pan. Auditorijos apibrėžimas leidžia maksimaliai tiksliai išnaudoti reklamai skirtą biudžetą ir veltui nešvaistyti pinigų.
2. Nedidelės FACEBOOK ADS kainos ir lankstūs reklamos nustatymai
Rinkodaros ekspertai puikiai žino, kad reklama reikalauja išskirtinai didelių investicijų. FACEBOOK reklama, priešingai, atitinka net ir smulkaus verslo poreikius. Reklamos biudžetas gali siekti vos kelis eurus per dieną. Be to, FACEBOOK ADS leidžia nustatyti ne tik tai, kiek pinigų norite skirti konkrečiai reklamai, bet ir tai, ko šia reklama siekiate. Svarbu žinoti, kad naudodamiesi FACEBOOK reklamos galimybėmis galite pasirinkti ne tik biudžetą, bet ir reklamos laiko tarpą. Jūsų paleista reklama gali būti rodoma tol, kol išnaudojamas jūsų numatytas biudžetas arba nusprendžiate reklamą sustabdyti.
3. Plačios kūrybinės galimybės
Reklama FACEBOOK leidžia atskleisti savo kūrybiškumą. Vizualai, tekstai, vaizdo įrašai ir kitos priemonės padės sukurti reklamą, kuri išsiskirs minioje. Beje, tai itin svarbu, jei norite būti pastebėti. Nors reklama yra rodoma konkrečiai auditorijai, vis dėlto, kad reklama atkreiptų dėmesį, ji turi būti patraukli, išskirtinė ir originali.
4. Veiksmą skatinantys „Call to Action“ mygtukai
Raginimo veikti mygtukai yra viena populiariausių internetinės rinkodaros taktikų, skatinanti vartotoją atlikti tam tikrą veiksmą – užsiregistruoti, dalyvauti apklausoje, pirkti, sužinoti daugiau ir pan. Nors tokie mygtukai nepadidina vartotojų įsitraukimo, vis dėlto, jie aiškiai informuoja, ko vartotojas gali tikėtis, spustelėjęs ant raginimo, ir tokiu būdu sumažinti nenaudingų paspaudimų skaičių.
5. Testavimas ir analizė
FACEBOOK reklama leidžia stebėti reklamos efektyvumą, vertinti vartotojų įsitraukimą, auditorijos pasiekiamumą ir pan. Patogios analizės galimybės leidžia kurti vis efektyvesnes reklamas, tikslingai paskirstyti reklamos biudžetą ir kurti jūsų verslo tikslus atitinkančias reklamines kampanijas.