Kas yra SEO straipsnis? Nuo ko pradėti?

SEO straipsnis

Kas yra SEO straipsnis? Nuo ko pradėti?

Kai išgirstame sakant, kad reikia „SEO straipsnių“, nes tai padeda Google paieškoms, suklūstame. O kas tas SEO straipsnis? Kuo jis skiriasi nuo paprasto? Kiek kainuoja? Kas jį rašo? Apie ką tie SEO straipsniai turi būti? Klausimų gana daug.

Pabandysime šiame straipsnyje atsakyti į juos visus. Perskaitę straipsnį iki galo suprasite, kas yra SEO straipsnis ir kam jis reikalingas.

Kas yra SEO straipsnis?

SEO straipsnis yra nedidelis straipsnelis, skirtas optimizavimo paieškos sistemoms procesams. Tai reiškia, kad pagrindinis jo tikslas yra turėti nuorodą į užsakovo puslapį. Nuoroda gali būti paprasta, arba uždėta ant tam tikro raktinio žodžio.

SEO straipsnio apimtis gana nedidelė – 300-500 žodžių (1 Word puslapis).

Kuo SEO straipsnis skiriasi nuo paprasto tinklaraščio straipsnio?

SEO straipsnių tikslas – turėti savyje tam tikrus raktinius žodžius. Jie nebūtinai turi kažką aktyviai reklamuoti ar girti, kaip reklaminiai straipsniai. Jie neturi būti itin kokybiški, nes jų „skaitytojas“ yra Google robotas. Dėl šios priežasties SEO straipsniai kainuoja nebrangiai lyginant su kokybiškais ir įtraukiančiais tinklaraščių ar interneto žiniasklaidos straipsniais.

SEO straipsnis skirtas robotams, tinklaraščio straipsnis – žmonėms.

Kiek kainuoja SEO straipsniai?

Normali SEO straipsnio kaina – 15-20 eurų, tačiau yra ir pradedančiųjų rašytojų, kurie rašo ir už 3 ar 5 eurus. Kokybė ir straipsnio unikalumas priklauso nuo kainos. Kuo straipsniai pigesni, tuo didesni šansai, kad jie yra kopijuoti iš kitų puslapių, kalba gramatiškai netvarkinga, netaisyklinga.

Kas rašo SEO straipsnius?

SEO straipsnius rašo samdomi tekstų rašytojai. SEO tekstų kokybė priklauso nuo to, kiek ilgai žmogus užsiima tokia veikla. Kuo ilgiau tekstų rašytojas dirba, tuo mažiau laiko jam reikia gilintis į tam tikras temas ir jis gali parašyti daugiau SEO straipsnių. Taip pat su amžiumi ir patirtimi ateina tokie įgūdžiai, kaip įdomių antraščių generavimas, skirtingi stiliai, greitas informacijos apdorojimas., Visa tai užtikrina, kad SEO straipsniai nebūtų monotoniški, vienodi ir apie tą patį.

Straipsnių rašytojų galima surasti paslaugos.lt portale arba specialioje tekstų rašytojų grupėje Facebooke, bet kai kurie turi savo puslapius, kaip rasytojas.lt ir aktyviai dirba su klientų paieška, todėl tokių rašytojų galima atrasti daugiau.

Apie ką rašyti SEO straipsnį?

Nusprendėte pabandyti parašyti patys? Tikimės, kad rašymas suteiks jums malonios patirties... Pirmiausia reiktų nusistatyti raktinius žodžius, kuriuos naudosite tekste. Kai raktiniai žodžiai aiškūs, tikriausiai nebus sunku sugalvoti ir temą. SEO straipsnis ar bet koks kitas rašomas pagal paprastą schemą:

  • Įžanga. Čia trumpai pristatome, apie ką bus straipsnis, kokia svarbiausia jo mintis arba kontroversija (jei rašote X prieš Y tipo straipsnį, palyginimą). Įžanga teurėtų būti kelių sakinių ilgumo, bet išsiplėsti nereikėtų. Pasistenkite atsakyti į 5 K klausimus: Kas? Ką padarė? Kur? Kada? Kodėl taip darė?
  • Problema. Kokia gyvenime problema kilo, kad prireikė ieškoti informacijos, kaip ją spręsti. Nurodykite problematišką situaciją su tam tikromis aplinkybėmis.
  • Problemos sprendimo būdai. Kaip problema gali būti sprendžiama? Kokios paslaugos ar daiktai tai gali padėti išspręsti?
  • Geriausias problemos sprendimo būdas – jūsų prekė ar paslauga. Šalia kitų sprendimo būdų, jūsiškis, aišku yra geriausias ir efektyviausias. Galite paminėti privalumus arba šiokius tokius trūkumus dėl objektyvumo.
  • Apibendrinimas – pabaiga. Kai problema jau išspręsta belieka tik apibendrinti informaciją, duoti paskutinius patarimus. Aišku, visada reikia kreiptis tik į tos srities profesionalus (jus), kurie pasiūlys efektyviausius problemų sprendimų būdus.

Tokie SEO straipsniai yra išsamūs ir net pakankamai įdomūs skaitytojui. Svarbu nepamiršti 5 svarbiausių SEO straipsnių atributų:

  1. Raktažodis pavadinime;
  2. Raktažodis įžangoje arba arčiau teksto viršaus;
  3. Raktažodis paantraštėje ir atitinkamas formatavimas (H2 arba H3 tagai).
  4. 1-2 skirtingos nuorodos į jūsų puslapį. (Jei įdėsite 2 vienodas nuorodas, Google vertins tik pirmąją.)
  5. Iliustracija. Taip pat gali būti ir Youtube vaizdo klipas. Google vertina tuos straipsnius, kurie yra kokybiški ir skatina skaitytojų įsitraukimą.

Dėl klaidų nesukite sau galvos – visada galite pasitikrinti rašybą Word programoje arba puslapyje beklaidu.lt. Sėkmės!

Komentarai

Įrašų nėra

Palikti komentarą