Sporto lažybos ir eSportas laukia teisinio reguliavimo, kad galėtų susivienyti

pagal | 8 rugsėjo, 2023

E. sporto sektorius sukėlė didžiulį sujudimą sporto lažybų pramonėje, kaip rodo naujausi veiksmai šiose dviejose rinkose. Remiantis žurnale “Forbes” paskelbta informacija, 2022 m. šie sektoriai iš viso uždirbo apie 277 mlrd. dolerių (dabartinėmis kainomis tai atitinka maždaug 1,4 trln. rublių). Iš šios vertės 66 % atitinka lažybas apskritai, o 44 % – elektronines sporto varžybas.

Nepaisant jų stiprumo, yra tam tikrų kliūčių, trukdančių sujungti šiuos du segmentus. Šiuo metu elektroninio sporto renginių taisyklėse paprastai draudžiama remti alkoholinių gėrimų prekės ženklus, kriptovaliutas ir nereguliuojamas finansų rinkas.

Tačiau ši padėtis netrukus gali pasikeisti, bent jau Brazilijoje. Lažybų sektoriaus įmonės laukia federalinės vyriausybės reguliavimo, kad galėtų plėsti savo verslą. Savo ruožtu federalinė vyriausybė planuoja iki balandžio pradžios paskelbti laikinąją šio klausimo reguliavimo priemonę.

Máquina do Esporte tyrimo duomenimis, šiuo metu šalyje veikia beveik 200 platformų, veikiančių iš biurų užsienyje ir siūlančių sporto lažybų paslaugas Brazilijos klientams.

Lažybų bendrovėms pramonės reguliavimas reiškia galimybę plėsti savo platformas, įtraukiant daugiau sporto šakų ir didinant vartotojų skaičių. Elektroninėms sporto šakoms šis reguliavimas reiškia dar daugiau: ne tik atveria galimybes potencialiems komandų ir turnyrų rėmėjams, bet ir didina žmonių, kurie seka jų čempionatus, kuriuos paprastai pastebi tik varžybų dalyvių ir jų sirgalių bendruomenė, skaičių.

Ataskaitoje pabrėžiamas e. sporto lažybų potencialas

Švedijos bendrovė “Abios Gaming”, kuri specializuojasi esporto duomenų srityje, 2023 m. kovo pradžioje išleido ataskaitą, kurioje išryškinama, kurie žaidimai ir rinkos pirmauja sporto lažybose visame pasaulyje. Ataskaita laikoma vertinga, nes joje pateikiamos gairės, kokie būdai gali atnešti daugiausia pajamų lažybų svetainėms tokioms kaip GGBet.

Pagal pajamas mažėjančia tvarka penki žaidimai, generuojantys daugiausiai pajamų šioje rinkoje, yra šie: Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), League of Legends (LoL), Dota 2, Valorant ir Call of Duty.

Kalbant apie populiariausius lažybininkų renginius, ataskaitoje teigiama, kad CS:GO yra nepralenkiamas: iš penkių populiariausių renginių keturi yra išskirtinai šio žaidimo. Tarp jų mažėjančia tvarka: “Intel Extreme Masters” (IEM), “ESL Pro League”, “Blast Premier” ir “PGL Major”.

Brazilijoje vyks didžiausias CS:GO renginys – “Intel Extreme Masters 2023”, kuris vyks balandžio 17-23 d. “Jeunesse” arenoje Rio de Žaneire (RJ). Tai reiškia, kad kitą mėnesį šio žaidimo gerbėjų bendruomenės, kuri lažybų svetainėse generuoja didžiausias pajamas, akys bus nukreiptos į Braziliją.

Kalbant apie CS:GO dominavimą lažybų bendrovėse, ataskaitoje pateikiamas pagrindimas

“Dėl greito tempo ir lengvai suprantamo žaidimo CS:GO subūrė plačios auditorijos gerbėjus ir yra lengvai įtraukiamas. Kiti e. sporto žaidimai, pavyzdžiui, “League of Legends” ir “Dota 2″, turi daug daugiau parametrų ir mechanikų, į kurias reikia atsižvelgti, todėl žiūrovams gali prireikti daugiau laiko, kad suprastų visus žaidimo aspektus ir jais mėgautųsi.”

Neseniai įsigyti segmentai

Kelias lažybų bendroves vienijanti bendrovė “Entain” už 13,25 mln. dolerių (dabartinėmis kainomis – apie 69,8 mln. rublių) įsigijo lažybų sprendimų startuolį “Sportsflare”. Prieš įsigijimą startuolis priklausė Kanados bendrovei “Tiidal Gaming”.

Bendrovė “Entain” Brazilijos rinkoje veikia naudodama “Sportingbet” ir “Bwin” prekės ženklus. Nors “Sportingbet” siūlo “virtualaus sporto” kategoriją lažybų dalyviams, į ją neįtraukti garsiausi e. sporto žaidimai.

Bendrovės pagrindinė būstinė yra Douglas mieste, Meno saloje, esančioje tarp Airijos ir Jungtinės Karalystės. Kaip ir dauguma sporto lažybų bendrovių, “Entain” įsikūrusi atokiose vietose dėl supaprastintos biurokratijos ir mažų veiklos sąnaudų.

Riot Games ir jos santykiai su lažybų svetainėmis

Anksčiau šį mėnesį Turkijos interneto svetainė “Esporkolik” teigė, kad “Riot Games”, tokių žaidimų kaip “League of Legends” ir “Valorant” kūrėja, leis savo renginiuose naudoti lažybų bendrovių rėmimą, kurį šiuo metu bendrovė draudžia. Tačiau kitą dieną amerikiečių bendrovė paskelbė pareiškimą, kuriame patvirtino draudimą.

“Nors dabartinė politika dėl to, kokių kategorijų komandų rėmėjai laikomi patvirtintais, nepasikeitė, mes ir toliau vertinsime visas galimybes, kurios suteikia saugią ir prasmingą patirtį, geriausiai remiančią mūsų esporto ekosistemos augimą visame pasaulyje”, – sakoma bendrovės pareiškime. oficialus pranešimas.

Bet kuriuo atveju reguliavimas būtų palankus abiem šalims. Tikėtina, kad abi pramonės šakos bendradarbiaus, siekdamos plėsti elektroninių žaidimų kultūrą, azartinius lošimus ir, žinoma, toliau didinti savo pajamas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *