Straipsnių katalogas


Jei ieškote greito ir paprasto būdo publikuoti SEO straipsnius internete, tai e-nuoroda.lt straipsnių katalogas puikus pasirinkimas! Mes leidžiame paprastai ir greitai skelbti straipsnius, todėl galite be jokio vargo skelbti savo idėjas. Tiesiog užpildykite straipsnio formą arba parašykite mums el. laišką, o mes pasirūpinsime visu kitu. Skelbiame tik kokybišką, mūsų standartus atitinkantį turinį, todėl galite būti tikri, kad jūsų straipsnį pamatys daugybė žmonių. O kadangi esame vienas iš populiaresnių SEO straipsnių katalogu, tai jūsų straipsnis tikrai sulauks didesnio dėmesio. Tad kam laukti? Talpiname jau šiandien ir pamatysite, kad jūsų straipsniai pasieks platesnę auditoriją nei bet kada anksčiau!

5 dažniau pasitaikantys sveikatos mitai ir klaidingi įsitikinimai

5 dažniau pasitaikantys sveikatos mitai ir klaidingi įsitikinimai

Nuolat besikeičiančiame sveikatingumo pasaulyje mitų ir klaidingų įsitikinimų yra tiek pat daug, kiek ir socialiniuose tinkluose plintančių „stebuklingų“ dietų ar „viską išgydančių“ sveikatos papildų.

Dažniausiai šiuose mituose yra trupinėlis tiesos, kuris vėliau išauga į visuotinai priimamą „faktą“. Vis dėlto, į tokią informaciją pažiūrėjus kritiškai ir pasitelkus mokslinius tyrimus, dažnai paaiškėja, kad visa tai yra tiesiog netiesa.

Nuo regėjimą naktį gerinančių morkų iki to, kiek vandens reikia išgerti per dieną, kviečiame susipažinti su 5 dažniau pasitaikančiais sveikatos mitais ir klaidingais įsitikinimais.

Mitas apie morkas ir regėjimą naktį

Mitas

Įsitikinimas, kad valgant morkas galima pagerinti naktinį regėjimą yra senas kaip pasaulis, arba bent jau kaip Antrasis pasaulinis karas. Šis mitas kilo iš istorijos, kurią sukūrė Didžiosios Britanijos karališkosios oro pajėgos, norėdamos užmaskuoti radarų technologijos naudojimą ir visiems aiškindamos, kad jų pilotai naktį ypatingai gerai mato dėl morkų gausios dietos.

Tikrovė

Morkos, turinčios daug vitamino A, iš tiesų yra naudingos bendrai akių sveikatai, tačiau jos negali pagerinti naktinio regėjimo iki superherojų lygio. Mitas pabrėžia dažnai pamirštamą faktą, kad nors mityba yra labai svarbi įvairiems sveikatos aspektams palaikyti, nė vienas maisto produktas neturi stebuklingų savybių.

8 stiklinių vandens taisyklė

Mitas

Patarimas „išgerkite aštuonias 8 stiklines vandens per dieną“ – tai gairė, kolektyvinėje sąmonėje įsitvirtinusi kaip auksinė taisyklė.

Tikrovė

Skysčių poreikis kiekvienam žmogui yra sudėtingesnis ir individualesnis nei ši paprasta formulė. Klimatas, fizinio aktyvumo lygis ir individuali sveikata turi įtakos tam, kiek vandens žmogui reikia. Dar svarbiau yra įsiklausyti į savo kūno signalus ir nepamiršti, kad kiti gėrimai ir maisto produktai taip pat prisideda prie kasdien suvartojamo skysčių kiekio.

Jei nesate tikri, kiek skysčių reikėtų suvartoti jums, pasikonsultuokite su specialistais, daugiau informacijos rasite paspaudę šią nurodą dropsclinic.lt/seimos-klinika-vilniuje/.

Sąnarių traškinimas sukelia artritą

Mitas

Jei mėgstate patraškinti rankų sąnarius, turbūt esate bent kartą girdėję, jog to reikėtų vengti, mat toks įprotis sukelia artritą.

Tikrovė

Sąnarių traškėjimo garsą sukelia dujų burbuliukų sprogimas sąnarius supančiame skystyje, o tyrimai iki šiol neparodė jokio tiesioginio ryšio tarp traškėjimo ir artrito išsivystymo. Visgi, tai nereiškia, kad šis įprotis yra visiškai nekenksmingas – dėl jo gali sumažėti rankų suėmimo jėga arba atsirasti patinimas.

Vėlyvas valgymas skatina svorio augimą

Mitas
Įsitikinimas, kad valgymas vėlai vakare yra garantuotas būdas priaugti svorio, yra itin paplitęs, ypač tarp įvairias dietas mėgstančių žmonių.

Tikrovė

Svorio augimą ar kritimą pirmiausia lemia suvartojamų ir išeikvojamų kalorijų pusiausvyra, o ne laikrodis. Įprotis valgyti vėlai vakare gali būti susijęs su nesveiko maisto pasirinkimu ir didesniu porcijų dydžiu, kas tikrai gali prisidėti prie svorio augimo, tačiau pats valgymo laikas nėra toks reikšmingas.

Toksinų išprakaitavimas

Mitas

Itin didelė dalis žmonių yra įsitikinę, kad toksinus iš organizmo galima „išprakaituoti“, todėl dažnai persistengia eidami į pirtį ar sportuodami intensyviose treniruotėse.

Tikrovė

Pagrindinė prakaito funkcija yra reguliuoti kūno temperatūrą. Nors prakaite yra toksinų pėdsakų, pagrindinį detoksikacijos darbą atlieka kepenys ir inkstai. Klaidingi įsitikinimai apie tai, kad toksinus galima tiesiog išprakaituoti dažnai sukelia rizikingą elgesnį, kuris neduoda naudos, o tik sukelia įvairių rizikų sveikatai.

Skeptiškas požiūris - būtinas

Siekiant gyventi sveikiau, labai svarbu nepasiduoti kiekvienai naujovei bei kritiškai pažvelgti į senus įsitikinimus.

Mitai apie sveikatą dažnai vilioja savo paprastumu ir pažadais rezultatus atnešti greitai, tačiau sveikata ir rūpinimasis ja retai būna vienmačiai. Sveikata yra sudėtinga genetikos, aplinkos, gyvenimo būdo ir mitybos bei kitų veiksnių sąveika, ką supratus bus daug lengviau ja rūpintis.

Žinoma, šie mitai gajūs ir dėl to, kad juose dažnai slypi šiek tiek tiesos. Morkos iš tiesų padeda akių sveikatai, vanduo yra gyvybiškai svarbus, o mityba turi įtakos svorio reguliavimui. Problema kyla tada, kai šios tiesos supaprastinamos arba perdėtai sureikšminamos.

Tad kitą kartą, kai pažadas apie sveikatą atrodys pernelyg geras, kad būtų tiesa, arba, atvirkščiai, kels daugiau klausymų nei atsakymų, skirkite laiko gerai jį apsvarstyti bei pasikonsultuokite su gydytoju.

Komentarai

Įrašų nėra

Palikti komentarą

Naujausi straipsniai

Ilgėjant dienoms ir kylant oro temperatūrai, laikas atkreipti dėmesį į lauką. Sodo ir terasos paruošimas šiltajam sezonui ne tik padidina jūsų namų estetinį patrauklumą, bet ir išplečia jūsų gyvenamąją erdvę į lauką, todėl ji puikiai tinka poilsiui ir pramogoms. Pateikiame išsamų vadovą, kaip paruošti sodą ir terasą būsimoms saulėtoms dienoms.
Siekiant sumažinti žalingą poveikį aplinkai ir skatinti atsakingą išteklių naudojimą, pastaruoju metu vis daugiau dėmesio skiriama tvarumo klausimams. Iš įvairių medijos kanalų girdime skatinimą rinktis tvarius produktus, paslaugas ir daryti kitus tvarius veiksmus.
Artėjant šventėms ar ypatingoms progoms, daugelis iš mūsų susiduria su klausimu: kokia dovana geriausiai tiktų vaikui? Parduotuvių lentynos lūžta nuo įvairiausių žaislų, knygų, mokomųjų žaidimų ir kitų prekių, tačiau kaip išsirinkti tą, kuri ne tik pradžiugins mažylį, bet ir bus naudinga jo vystymuisi?