Kokiais maršrutais galima krovinius gabenti į Švediją?

Kokiais maršrutais galima krovinius gabenti į Švediją?

Viena populiariausių eksporto krypčių iš Lietuvos vyksta į Švediją. Šis tranzitinis prekybos kelias yra žinomas nuo seniausių laikų, kuomet pirkliai plukdydavo savo prekes per Baltijos jūrą ir į mūsų šalį. Tad ir šiomis dienomis išliko jūros kelias keltu, kurio gabenami kroviniai įvairiais maršrutais, tokiais kaip Klaipėda – Karlshamnas – Klaipėda, Klaipėda – Treleborgas – Klaipėda, ir maršrutai vykdomi iš Latvijos Ventspilis – Nyneshamnas – Ventspilis bei Ryga – Stokholmas – Ryga.

Taip pat įvairiausi kroviniai yra gabenami ir sausumos keliais tarptautiniais maršrutais, keliaujant per Baltijos šalis, Skandinaviją, Rusiją ir NVS šalis, Europą, Šiaurės ir Pietų Amerikos šalis, ir Aziją. Gabenami tiek pilni, tiek daliniai kroviniai, kurie surenkami iš įvairių Lietuvos miestų. Patogu tai, kad maršrutai yra organizuojami kasdien, kuriais gabenami pilni kroviniai ir tris kartus per savaitę, kuomet yra organizuojamas dalinių krovinių tranzitas. Skubius krovinius rekomenduojama gabenti oro transport.

Taip gabenami ir nestandartiniai, specifiniai kroviniai, pavyzdžiui farmacijos reikmenys, medikamentai, įranga, kuriems reikalingas ne tik gerosios praktikos sertifikatas, bet ir griežtus reikalavimus atitinkančios higienos bei temperatūros režimo sąlygos. Vežami ir greitai gendantys maisto produktai, švieži vaisiai, daržovės ar gaivieji gėrimai. Esant poreikiui, gabenami ir sunkiasvoriai negabaritiniai kroviniai ar net pavojingi, tokie kaip įvairūs chemikalai, trąšos ar kitokio pobūdžio pavojingos medžiagos. Galimas ir stambių gyvūnų, augalų ar gėlių gabenimas.

Galima užsisakyti paslaugą “nuo durų iki durų”, tuomet gabenami tiek daliniai, tiek pilni kroviniai. Taip pat kiekvienam kroviniui yra suteikiamas unikalus kodas, pagal kurį klientas sistemoje gali matyti, krovinio judėjimą ir būseną realiu laiku, kas leidžia geriau valdyti laiką ir sumažinti galimų vėlavimų ar prastovų kiekį iki minimalaus lygio. Dar viena privalumas, kodėl verta rinktis krovinių gabenimą Lietuva – Švedija – Lietuva yra krovinio pristatymo laikas ir saugumas, realiai krovinio gabenimas nurodytu adresu trunka tik vieną darbo dieną. Taip pat kliento patogumui yra sutvarkoma ir visa reikalinga dokumentacija, tad jums nereikia niekuo patiems rūpintis. Norite sužinoti daugiau?

Komentarai

Įrašų nėra

Palikti komentarą

Naujausi straipsniai

Ieškote kieto kuro katilo? Natūralu, kad kaina dažnai yra vienas esminių aspektų, kuris vertinamas lyginant variantus. Taip, kieto kuro katilai kainuoja labai įvairiai ir kainas lemia ne tik pati įranga, tačiau ir iš kur yra perkama. Bandysime aptarti esminius aspektus, kurie padės Jums suprasti, kiek įprastai kainuoja kieto kuro katilai ir kiek verta mokėti.
Ieškote geriausio šildymo sprendimo savo namams ar biurui? Norite, kad patalpos būtų šildomos kokybiškai ir moderniai? Vienas geriausių sprendimų – oras oras šilumos siurblys. Jis lengvai pritaikomas įvairiose patalpose, yra šiuolaikiškas ir ekonomiškas sprendimas. Lietuvoje pastaruoju metu tokius renkasi vis daugiau žmonių.
Aplinkos ministerija ir Energetikos ministerija yra bendrai atsakingos už EPBD perkėlimą ir įgyvendinimą Lietuvoje. Direktyva 2010/31/ES ir nacionalinis sąnaudų atžvilgiu optimalių minimalių energinio naudingumo reikalavimų lygių apskaičiavimas, kaip ir planuota, perkelti į Lietuvos įstatymus, todėl Lietuva žengia kelyje atitinkamų reikalavimų įgyvendinimo link.