SEO optimizavimas. Kas tai?

pagal | 9 birželio, 2024

SEO optimizavimas (angl. search engine optimization) – procesas, kurio metu siekiama pakilti į aukštesnę poziciją Google paieškos sisitemoje. Šis procesas paprastai skirstomas į dvi dalis: Vidinį bei Išorinį SEO optimizavimą. Abu procesai yra priklausomi vienas nuo kito ir tolygiai svarbūs. Pradėti rekomenduojama nuo internetinės svetainės vidaus (vidinio SEO). Pagrindiniai veiksmai:

  • Atliekamas SEO auditas (išsiaiškinamos stipriosios ir silpnosios internetinės svetainės vietos)
  • Atliekamas raktinių žodžių tyrimas
  • Internetinė svetainė užpildoma tinkamu turiniu (vartojami tyrimo metu atrinkti raktažodžiai)
  • Tvarkomos puslapio vidinės nuorodos – sujungiami puslapiai tarpusavyje (palengvinama puslapio navigacija)
  • Tvarkomi vaizdinių failų aprašymai (pavadinimai bei „alt atributai“)
  • Tvarkomi internetinės svetainės puslapių adresai (url)
  • Internetinė svetainė pritaikoma mobiliesiems įrenginiams
  • Meta žymos aprašymas
  • Susiejamas internetinis puslapis su Google search console
  • Įdiegiamas „Google analytics“ įrankis

Atlikus puslapio vidinę optimizaciją – atliekamas išorinis SEO optimizavimas. Išorinės SEO optimizacijos tikslas – kitų internetinių puslapių, socialinių tinklų ar forumų pagalba, lankytojus nukreipti į jūsų internetinę svetainę. Taip parodant Google paieškos sistemai, jog jūsų internetinė svetainė yra patikima bei įdomi. Išorinio SEO optimizavimo metu atliekami veiksmai:

  • Renkamos kokybiškos atgalinės nuorodos (ieškoma tikslinių kategorijų jūsų projektui)
  • Socialinių tinklų administravimas
  • Pildomi e-nuorodų portalai
  • Pildomi skelbimų portalai
  • Rašomi SEO straipsniai
  • Rašomi pranešimai spaudai
  • Rašomi komentarai bei rekomendacijos (forumai, socialiniai tinklai)
Veiksmai, kurių „SEO STEP“ komanda rekomenduoja vengti:
  • Plagijuotas turinys (kopijuojamas tekstas iš kitų šaltinių)
  • Meta žymos aprašyme pateikta nesusijusi informacija su jūsų puslapiu
  • Pateiktas per ilgas arba per trumpas Meta žymos aprašymas
  • Netinkamai arba nepilnai optimizuotas Vidinis SEO ir pradėtas koreguoti Išorinis SEO
  • Turinys keliamas į nesusijusius portalus su jūsų verslu
  • Pasirinkote klaidingus raktažodžius arba neįvertinote jų konkurencijos
  • Netinkamai parašyti SEO straipsniai

Atlikus tinkamus veiksmus optimizuojant vidinį ir išorinį SEO bei išvengus minėtų klaidų – jūsų svetainė ne tik „pakils“ Google paieškos sistemoje, bet ir bus tinkamesnė bei patogesnė vartotojams.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *