Spalvų įtaka reklamos gamyboje – ką reikia žinoti?

pagal | 9 birželio, 2024

Spalvota, ryški, kontrastinga, priverčianti mus nustebti, susimąstyti ar kaip tik pasijuokti. Kas gi tai? Tai įvairių stilių, formų ir spalvų lauko reklama. Tokia reklama ypač padeda informuoti ir įtikinti vartotoją siūlomų paslaugų nauda ir privalumais. O reklamos būdų šios srities yra įvairių ir nestandartinių. MB “Reklamos kepėjai” tikrai turi daug patirties šioje srityje. Šios įmonės specialistai Jums pasiūlys plataus spektro paslaugas, susijusias su reklamos gamyba. Tokie jų gaminiai, kaip tūrinės raidės, šviesdėžės, tentai, led reklama, pilonai – nelieka nepastebėti.

  • Reklamos gaminiai padeda išsirinkti įmonę, informuoja mus apie naujienų atsiradimą, formuoja netgi mūsų nuomonę vienu ar kitu atveju. Ši reklamos rūšis nuolat kinta su vartotojų augančiais poreikiais ir lūkesčiais.
  • Lauko reklama mus gelbsti labiausiai informaciniais tikslais. Tai įvairios iškabos padedančios rasti įmones, nuorodos, stendai su aktualia informacija, šviečianti reklama, led reklama, tūrinės raidės.

Ar atkreipėte dėmesį į reklamuojamų objektų spalvas? Kokį pojūtį, asociaciją jos sukelia? Tikriausiai skirtinga nuotaika apima žiūrint į raudoną, žalią, mėlyną, geltoną ar juodą spalvas? Kokios spalvos reklamą įsimenate geriausiai?

Tyrimų duomenimis didesnę įtaką reklamai įsiminti turi raudona ir žalia spalva apipavidalintos reklamos. Mėlyna spalva turi mažesnę įtaką reklamos įsiminimui.

Spalvinis apipavidalinimas turi didelę reikšmę reklamos efektyvumui. Spalva vienas iš svarbiausių elementų, kuriuo reklama perteikia aktualią informaciją bei emociškai veikia vartotoją. Vienos spalvos gali jaudinti, kitos neraminti, dar kitos suteikti komforto ar ramybės jausmą.

Reklamos gaminiai ir kontrasto svarba jiems

Vienas iš pagrindinių akcentų tai kontrastas. Reklamuojami elementai turi ryškiai kontrastuoti t.y. išsiskirti iš reklamos fono! Spalva turi sustiprinti reklamuojamą ženklą, bet ne jį „gesinti“. Tik taip bus gaunamas maksimalus reklamos poveikis. Reklamoje spalvotas vaizdas visada efektyvesnis už nespalvotą. Ryškias, spalvotas, šviečiančias. reklamas ar iškabas vartotojai pastebi ir įsimena greičiau. Vertėtų nepamiršti, jog skirtingos spalvos turi skirtingą poveikį vartotojui. Didžiausias ir efektyviausias kontrastas pasiekiamas naudojant priešingas spalvas esančias spalvų rato paletėje.

Ką turėtų žinoti reklamos įmonių specialistai?

Reklamos gamybos įmonių specialistai turėtų žinoti ir išanalizuoti, kaip maksimaliai pritaikyti spalvų poveikį kuriant bei gaminant reklamą. Išsiaiškinti, kokią emociją su reklamuojamu objektu užsakovas nori perduoti žmonėms. Turėtų išmanyti spalvų koloristiką, mokėti ją taikyti kad būtų gaunamas maksimalus reklamos poveikis didinant Jūsų ženklo žinomumą.

Tad belieka pasitikėti reklamos gamybos specialistų žiniomis, patirtimi ir skoniu. Tai labai priklauso nuo reklamos agentūros specialistų profesionalumo. MB “Reklamos kepėjai” įmonės specialistų – komanda reklamos gamyba užsiima jau daugelį metų, jų sukurti reklamos gaminiai nustebina ne vieną. Čia susibūrę tikri savo srities specialistai, pasiūlys Jums įvairių sprendimų, kad Jūsų verslas būtų matomas, spalvotas bei ryškus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *