Kaip numesti svorio per trumpa laiką?

Ar įmanoma numesti svorio per savaitę?

Kaip numesti svorio?

Šiais laikais daugeliui žmonių svorio metimo tema yra labai aktuali. Vieniems dėl to, kad jiems tikrai reikia numesti nemažą antsvorį, kuris neretai labai kenkia sveikatai, kitiems tereikia šiek tiek pakoreguoti svorį, o dar kitiems tai tėra dalis mados. Tačiau klausimas, ar įmanoma numesti svorio per savaitę? Noras per savaitę ar mėnesį ištaisyti ilgo netinkamo maitinimosi klaidas ir numesti nereikalingus kilogramus dažnai baigiasi tuo, kad kartais kartu su svorio metimu netenkama ir sveikatos.

Svarbu: renkantis lieknėjimo būdą, ar priemones, labai svarbu turėti patikimos bei moksliškai pagrįstos informacijos.

Subalansuota mityba – raktas į gražų ir sveiką kūną

Pirmiausia, norint kad dieta būtų efektyvi ir nepakenktų sveikatai, reikėtų valgyti vertingus maisto produktus ir nuosekliai laikytis dietos plano, atsižvelgiant į individualų fizinį aktyvumą, lytį, amžių ir medžiagų apykaitos poreikius.

Metant svorį reikia labai atidžiai stebėti savo būklę, koreguoti ir stiprinti organizmo funkcijas. Mitybos specialistų teigimu, saugiausia, kai žmogus per savaitę numeta nuo 500 g iki 1 kg nepageidaujamo kūno svorio. Toks svorio metimas pripažintas saugiu, bet žmonės yra nekantrūs, jie bando paspartinti procesą, tokiu būdu praranda raumens masę, sulėtina medžiagų apykaitą ir… galų gale susigrąžina atgal visus prarastus kilogramus.

Norint sumažinti svorį saugiai ir efektyviai, jis gali būti mažinamas tik taikant kompleksines svorį reguliuojančias priemones. Dietologų nuomone metant svorį nieko nėra geriau, kaip subalansuoti mitybą ir pradėti sportuoti. Todėl keičiant mitybą pirmiausia reikėtų tam tikrus maisto produktus pakeisti specifiniais maisto produktais su sumažintu kalorijų kiekiu.

Pavyzdžiui, jei šiuo metu suvartojate 2500 kcal per dieną, tai sumažinus minėtų kcal kiekį iki 2000, būtų sukurtas 500 kcal deficitas. Tokiu būdu per savaitę būtų galimybė atsikratyti net 3500 kcal. Tokiu rėžimu gyvenant keletą savaičių, o jei dar atradus laiko pasportuoti, rezultatais galėsite tik stebėtis.

Kokie produktai svorio metimui tinka labiausiai?

Savaitė – nedidelis laiko tarpas, norint atsikratyti nereikalingo svorio, tačiau laikantis tinkamo mitybos plano ir sportuojant, pakankama, kad galėtumėte didžiuotis pirmaisiais pasiektais rezultatais. Nors visais atvejais metant svorį pirmiausia turi būti subalansuota mityba, užtikrinanti optimalų organizmo prisitaikymą prie mažėjančio svorio, tačiau visuomet būtina atsižvelgti į tai, kad vartojamuose maisto produktuose būtų užtikrinti baltymų šaltiniai, nes jie atsakingi už raumenų augimą ir tvirtumą. Todėl žmonės, turintys daugiau raumenų masės, greičiau netenka papildomų kilogramų, kadangi raumenų darbas sudegina daugiau kalorijų.

Atitinkamai angliavandeniuose yra organizmui reikalingų vitaminų efektyvus svorio metimasir mineralų, skaidulų, gerinančių virškinimą bei deginančių riebalus. Todėl metant svorį, būtina atsižvelgti, kad mitybos racione būtų užtikrintas optimalus baltymų ir angliavandenių turinčių produktų vartojimas, t. y. baltymų šaltiniai: liesa kalakutiena, vištiena, pupelės, kiaušiniai, žuvis, atitinkamai angliavandenių – vaisiai ir daržovės, pilno grūdo produktai ir avižos.

Dietologų nuomone, reikėtų iš esmės vengti daug druskos ir cukraus turinčių produktų, tačiau kuo daugiau valgyti šviežio maisto. Apskritai vertėtų valgyti ne mažiau, bet sveikiau, nes bet kurios dietos esmė yra būtent sveika ir subalansuota mityba.

Tyrimais įrodyta, kad tinkamai sureguliuoti valgymo įpročiai, rekomenduojamo mitybos plano laikymasis ir sportavimas yra geriausias būdas per savaitę atsikratyti iki 1 kg nereikalingo svorio bei didžiausia tikimybė daugiau jo nebepriaugti.

Laikantis dietų svarbiausia nepakenkti savo organizmui

Akivaizdu, kad yra dietų, kurių laikantis, žadama, kad per savaitę galima numesti daug daugiau svorio, nei 1 kg, tačiau dažniausiai tokie patarimai ir skatinimai siejami su tuo, jog reikia atsisakyti tam tikrų maisto produktų. Dažniausiai tokios dietos pateikia labai griežtą vartotinų produktų sąrašą, o kai kurios iš jų net visai “uždraudžia” kokios nors rūšies maistą.

Todėl būtina akcentuoti, kad toks svorio metimas gali būti labai žalingas sveikatai, nes atsisakius tam tikrų maisto produktų, organizmas negauna visų reikalingų maisto medžiagų. Tad nenuostabu, kad žmonės laikydamiesi tokių dietų, labai greitai pavargsta nuo tokio vienpusiško maitinimosi, todėl pakeitus mitybą, vėl priauga svorio.

Komentarai

Įrašų nėra

Palikti komentarą