Dovanų įdėjos

Išrinkti dovaną artimam žmogui nėra taip lengva, kaip gali pasirodyti. Na, nebent norite įteikti kažką banalaus. O jei ne, tada teks pasukti galvą. Pateikiame universalių idėjų, kurios tiks ir vyrams, ir moterims.

Visą pasaulį supurčius koronavirusui, masiniai renginiai Lietuvoje ir daugumoje pasaulio šalių buvo tiesiog atšaukti arba nukelti neribotam laikui. Tarp jų ir vestuvės. Du mėnesius jaunavedžiai gyveno nežinioje. Tie, kurie turėjo tuoktis vėlyvą pavasarį, buvo priversti nukelti gražiausią šventę savo gyvenime, o tie, kurie planavo vestuves vasarą, liko sukaustyti nežinios – ar visas vestuvių planas galės būti įgyvendintas.

Vienos moterys akimirksniu sugalvoja, ką dovanoti vyrui, o štai kitoms tenka pasukti galvą, norint nustebinti, sužavėti, įteikti praktišką ir naudingą dovaną. Tad kas tai galėtų būti? Kokio dovanos vyrams pelno jų susižavėjimą ir būna įvertintos?

Ar kada nors susimąstėte ko esate verti? Dažniausiai žmonės sukasi savo kasdienėje rutinoje ir pamiršta pagalvoti apie savo norus ir svajones. Pamiršta atsipalaiduoti ir palepinti save smulkiais dalykėliais, dėl kurių praskaidrintų visą likusią dieną.

Visais laikais žmonės pirko apatinį trikotažą, pirkimo tendencijos su laiku keitėsi, tačiau poreikis tik augo dėl daugybės įvairių priežasčių. Juk mes dabar gyvename 21a. ir turime rūpintis savimi, kad atrodytume gražiai, profesionaliai, jog kvepėtume sau, savo partneriui/ei, ir savo kolegom. Norime ar ne, bet šiandieniniame pasaulyje turime išlaikyti etikos, moralės, bei higienos normas.

„Baisu“ – su pasidygėjimu žalieji žvelgia į besilaukiančias mamas, tempiančias penkis kartus didesnius už jų pilvukus pirkinių krepšius – ir kam? Juk viskas taip laikina, taip momentiška, kam tas vartotojiškas keliaklūpščiavimas prieš prekinius ženklus, kam tokie kiekiai?

Dar visai neseniai verslo dovanos buvo skirtos tik stambių ir dažniausiai tarptautinių įmonių klientams ar partneriams, tačiau dovanojimo kultūra vis labiau skinasi kelią į kiekvieną, net ir smulkią įmonę. Vis labiau ir labiau suprantama, kad vertinti reikia tiek ištikimiausius klientus, tiek verslo partnerius ir visos įmonės ašį – jos darbuotojus.